دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام گل عشق

دانلود آهنگ شاد و جدید رضا بهرام به نام گل عشق

Download New Music Reza Bahram – Gole Eshgh

خبر خوش اول : آهنگ جدید و شنیدنی رضا بهرام به نام گل عشق منتشر شد 

خبر خوش دوم : این آهنگ زیبا در این رسانه آماده دانلود شده است

شاعر: حسین محمودی و حامد دهقانی, تنظیم, میکس و مسترینگ: معین راهبر, آهنگ: حامد دهقانی

متن آهنگ گل عشق

در پی چشمت 

شهر به شهر خانه به خانه 

شدم روانه

گل عشقم را چیدی 

دانه به دانه چه عاشقانه

آرام آرام 

آتش به دلم زدی

بنشین که خوش آمدی 

رویای من 

این تو این جان من

شوق چشمان من 

عاشق ها میکشی

زیبای من

در پی چشمت 

شهر به شهر خانه به خانه

شدم روانه 

گل عشقم را چیدی

دانه به دانه چه عاشقانه 

مثل تو دنیا ندیده

فصل عشقه ما رسیده 

رو نمایان کردیو 

یک شهر دستش را بریده

کفرمو دینم تو هستی 

هرچه میبینمم تو هستی

بیستون ها میکنم 

من چون که شیرینم تو هستی

در پی چشمت 

شهر به شهر خانه به خانه

شدم روانه 

گل عشقم را چیدی

دانه به دانه چه عاشقانه

در پی چشمت

شهر به شهر خانه به خانه 

شدم روانه

گل عشقم را چیدی 

دانه به دانه چه عاشقانه 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.