دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود آهنگ حسرت بوسه علی مولایی

آهنگ جدید علی مولایی حسرت بوسه 

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی علی مولایی بنام حسرت بوسه با کیفیت عالی همراه با لینک دانلود مستقیم و پخش آنلاین 

Download New Music By Ali Molaei Called Hasrate Booseh



  

متن آهنگ علی مولایی حسرت بوسه

●—–♪♫♫♪—–●


دلم تنگه تو این سینه تو روزای قرنطینه 


آخه بوسه ی تو درمون این عاشق غمگینه 


خالی شده آغوشم ولی نمیشه فراموشم 


آخه لمس تو بی واهمه در همهمه تضمینه 


در حسرت یک بوسه ی بوسیدنیم یار 


تو جون منی و من واسه تو موندنیم یار 


درحسرت یک بوسه ی بوسیدنیم یار 


تو جون منی و من واسه تو موندنیم یار 


آهنگ جدید علی مولایی


نترس از شب سردی که پریشونی رویاته 


نترس از تن گرمی که هنوز عاشق دنیاته 


تو هستی و امید هست و دلم گرم نفسهاته 


آهنگ جدید حسرت بوسه با بهترین کیفیت


همه هستی من مستی و تردستی چشماته 


نگاهت خود درمانه با خنده ی جانانه 


نگاهت خود درمانه با خنده ی جانانه 


دلم تنگه تو این سینه تو روزای قرنطینه 


آخه بوسه ی تو درمون این عاشق غمگینه 


خالی شده آغوشم ولی نمیشه فراموشم 


آخه لمس تو بی واهمه در همهمه تضمینه 


در حسرت یک بوسه ی بوسیدنیم یار 


تو جون منی و من واسه تو موندنیم یار 


در حسرت یک بوسه ی بوسیدنیم یار 


تو جون منی و من واسه تو موندنیم یار 


●—–♪♫♫♪—–●


دانلود آهنگ 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.