دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام یادش رفت

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام یادش رفت

Download New Music Iman Gholami - Yadesh Raft

 ایمان غلامی با انتشار آهنگ جدید خود به نام یادش رفت معروف تر شده و تعداد طرفدارانش بیشتر شده

شما نیز میتوانید این آهنگ را در این رسانه دانلود کنید و به جمع طرفدارانش بپیوندید 

شاعر, آهنگ و تنظیم: ایمان غلامی

متن آهنگ یادش رفت

حتما از یادش رفت ، اسممو این روزا 

اومدم بعد از اون ، تو بدترین اوضاع 

دلمو میشکست بی رحم ، میرفت بی من 

هرجا که دورش شلوغ باشه

یکی تو دلش جاشه 

اون تنوع میخواست دلش هر کیو میدید پا میداد بهش 

من یه آدم ـه ساده که کل زندگیش بوده محو عشقش

یه دیوونه عاشق ، نمیتونه بد باشه 

برو که هرجایی خوشی پرسه بزن 

برو دیگه از این به بعد نه تو نه من

برو که سایه ام از سرت زیادی بود 

برو که دیگه ته کشیدی واسه من

کوچه ها خیابونا شاهدن

چقدر کشیدی زیر و رو واسه من 

من که گذشتم از تو و من بعدم

بمون تو حسرت ـه یکی مثل من 

برو که هرجایی خوشی پرسه بزن 

برو دیگه از این به بعد نه تو نه من

برو که سایه ام از سرت زیادی بود 

برو که دیگه ته کشیدی واسه من

برو که هرجایی خوشی پرسه بزن

برو دیگه از این به بعد نه تو نه من 

برو که سایه ام از سرت زیادی بود

برو که دیگه ته کشیدی واسه من 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.